Ho Chi Minh

Macam biasalah, aku ni bila dah senang sikit MALAS pula nak update blog ni.  Padahal belambak-lambak cerita boleh kongsi. Penyakit MALAS memang POWER betul..... Hahahaha.... Ni nak cerita sikit aje.  Sister aku pergi South Korea minggu lepas dan baru balik semalam.  Apa lagiiiii..... Mengirim sakanlah..... Dari anak sampai ke mak.  Untuk aku kirim kain kat Kwangjang Market buat baju kurung aje.  Anak pulak, tak sah kalau tak kirim beli CD & stokin K-Pop kat subway Myeondong tu.  Gambar pun tak boleh nak post sebab barangnya tak dapat lagi.....  Tapi yang pasti, adik aku cakap, memang dia nak pergi lagi.  Hebat betul penangan South Korea. Kalau dah pergi sekali mesti tak puas...

Bagi planning tahun ni pulak, minggu depan insyallah aku satu family akan ke Ho Chi Minh jalan-jalan ukur jalan.  Hahaha... bukan jalan-jalan cari makan ke... shopping ke... tapi ukur jalan.  Lagipun, sekadar nak menjenguk tempat yang ramai orang aku labelkan sebagai shopping heaven untuk beli kain..



0 comments:

Post a Comment