HK Grill Burger @ Wangsa Melawati

Hari tu ada aku sebut pasal nak check out HK Burger Grill kat Wangsa Melawati.  Dah banyak kali  makan Rawang Burger Bakar, kali ni try HK Grill pulak.  Lokasinya betul-betul sederet dengan gerai karipap panas kat Wangsa Melawati ni.  Tahu tempat ni pun sebab selalu ulang-alik kat jalan ni dan tengok selalu aje ada customer.  Harga dia standard @ RM6.50 for Chicken, Lamb, Fish dan Beef Burger.  Add ons untuk cheese /chicken slice RM1.00 dan untuk hash brown RM1.50.


Aku order Chicken, Lamb, Beef dan Fish.  Semua special @ RM43.00.   Tunggu tak lama.  Dalam setengah jam.



 Lamb Special.  Laki aku kata bolehlah.
 Beef Special.  Yang ini ok. Sedap
 Chicken Special.  Bolehlah.  Anak aku kata macam burger kat KFC. Cuma KFC goreng, ini bakar. Sos dia jer ok. 

 Fish Special.  Tak berapa bagi aku sebab dia guna dory fish  semata-mata and letak seasoning.  Pastu bakar.  Masin pulak tu.  


Secara jujurnya, aku prefer Rawang Burger Bakar sebab patties dia mampat. Walau macamanapun, beef burger and sos burger yang HK Grill guna memang sedap.

Ps.  Nak cuba pulak Burger Bakar Kaw Kaw di  Arena Cafe tempat lama Rawang Burger Bakar.  Cawangan ni baru buka tapi tak ramai orang.  Mungkin tak ramai tahu pasal cawangan ni agaknya.  

Ada lagi satu gerai burger bakar member kata sedap kat area Leha Kelfood @ Taman Melati.  

0 comments:

Post a Comment