Tarbush Restaurant at Starhill

Interior Tarbush Restaurant


Wild Mushroom Soup

Chicken Soup

Chicken Biryani

Mixed Berries

Masa pergi kursus 2 hari di Hotel Marriot Bukit Bintang, saya berpeluang makan di Varns Restaurant (hari pertama) dan Tarbush Restaurant (Hari Kedua) di Starhill. Set Lunch ini dah termasuk dalam jadual kursus. Nak tak nak terpaksalah makan. Kalau tak rugi.

Experience makan di Varns Restaurant, restoran yang menyajikan makanan Utara India (Northern India) memang tak dapat dilupakan. Rasa-rasanya kalau ada sesiapa yang nak belanja makan kat sana, tak payah susah-susahlah... sebab memang tak sedap.... Yang boleh masuk, air teh herba dan ais krim dia aje.... Yang lain faham-faham ajelah... hahahahah.. (Minta maaf x de gambar)

Di Restoran Tarbush pulak, nasib baik set lunch dia Biryani Chicken or Biryani Lamb, so kira bolehlah masuk anak tekak ni. Oleh kerana saya tak makan kambing, saya pilih Biryani Chicken, Chicken Soup dan air Mixed Berries. Overall rating bolehlah tahan. Tapi kalau ajak datang ke sini rasanya tak payahlah sebab tempat lain lagi sedap rasanya. Tapi kalau nak cater untuk foreigner bolehlah. Kalau orang-orang macam saya ni rasanya tak berbaloi. Saya lebih sayang duit saya, Baik pergi makan nasi biryani kat Restoran Mahbub kat Bangsar lagi sedap.

0 comments:

Post a Comment