Shopping at Ebay




Sejak tahun 2009, aku ni peminat tegar Ebay.  Asal ada barang yang berkenan mesti Ebaylah sasaran aku.  Sebelum Ebay ni, selalu juga beli online.  Faham-fahamlah kalau beli online, of courselah barang mahal.  Biasalah orang nak meniaga, mesti nak untung punya.  Aku pula kalau nak membeli nak yang murah aje melainkan kalau laki aku yang bayar.  Hahahaha... Betul apa.... Jadi bila dah selalu beli rasa macam tak berbaloi beli mahal-mahal sedangkan boleh dapat murah lagi kat Ebay ni.   


Lama juga aku study pasal Ebay ni.  Adalah dekat 6 bulan.  Dah confident sikit barulah aku berani beli kat Ebay ni.  After first buy dah jadi macam addicted pula.  Sampailah sekarang.  Kalau nak beli apa-apa, aku akan beli kat Ebay aje.   Cakap aje apa benda semua aku beli kat Ebay. Handbag Coach (favourite aku), jam, cd korea, kasut, kain dalam, suaq dalam, semua aku beli kat Ebay...Hahaha...  So far, belum kena tipu lagi, alhamdulillah.  Minta-minta tak adalah kena tipu ek...

0 comments:

Post a Comment