Capati @ Jalan TAR

Satu lagi tempat makan favourite aku sekeluarga.  Capati Santa dekat belakang Gulati's Silk House, Jalan TAR.  Rasanya dah lebih 20 tahun aku sekeluarga makan kat sini.  Makanan favourite, of courselah capati dan kari ayam.  Selalunya kalau orang datang sini mesti order capati dan kari ayam.  Bagi aku lebih suka roti canai dia.  Memang antara yang tersedap pernah aku makan.  Serious, tak tipu punya.  Kari ayam dia pulak jangan cerita.  Marbeles...tak letak santan.  Nak melantak banyak mana pun boleh.  Tak payah risau pasal colestrol.  





 

Teh Susu Lembu

Owner restoran ni keturunan Singh tapi tukang masak dia  Melayu.  Setahu aku dah lama dah abang ini kerja kat sini. Owner dah passed away sebab kencing manis. Kita orang kenal jugaklah owner ni dulu.  Sekarang si wife take over. 

0 comments:

Post a Comment