Pertanyaan Percutian di Korea Selatan

Bagi blogger-blogger yang mengajukan soalan berkaitan percutian di Korea Selatan, minta maaf banyak-banyak sebab jarang jenguk dan update blog. Ada soalan-soalan yang diajukan terlepas pandang. Cuma baru-baru ini rajin update.  Jangan marah ya. Yang bertanya pasal Korea Selatan, mana yang boleh bantu, saya akan bantu.  Kalau ikutkan, saya bukannya arif sangat pasal selok belok percutian ke Korea Selatan ni.  Apa yang dipaparkan di sini semuanya berdasarkan pengalaman sendiri.  

Bagi sesiapa yang nak tahu A to Z  pasal Korea Selatan, yang mana mungkin saya tak dapat tolong, bolehlah layari  Forum Cari.  Even saya sendiri banyak buat research di  Forum Cari sebelum pergi bercuti dulu. Memang complete dan ramai OTAI yang boleh membantu.  

Sekian, dari saya.


SuperSempoi


0 comments:

Post a Comment