Cuti Hujung Tahun

Ingatkan hujung tahun ni nak rest dan tak ke mana-mana.  Maklumlah, hujung tahun lepas dah berderet-deret jalan sampai ke bulan Mac.  Nak kumpul balik duit yang habis masa jalan dulu bukannya senang.  Melainkan kalau laki aku stamp duit.  hahahaha... 

So, ingat kali ni cuma nak pergi Langkawi, Penang dan Kuala Kangsar aje.  Tiba-tiba tukang sponsor ajak pergi Singapore pulak time Krismas.  Aikkkk!!! Singapore lagi!!! Baru aje Krismas lepas pergi pastu nak pergi lagi..  Apalah punya sengal..  Cubalah cakap pergi Vietnam ke, Siem Reap, Chiang Mai ke... seronok jugak aku..  Barulah bersemangat sikit.  Singapore ni dah banyak kali pergi so tak adalah rasa seronok.  Kalau seronok pun tang Universal Studios atau tang shopping kain... hehheheh... itu aje... yang selebihnya bolehlah... Anak-anak pulak lagi suka nak kalau ayah dia orang ajak pergi Singapore.  Boleh ke Universal Studios lagi kata dia orang.  Habislah kopak. 

Tugas aku pulak kenalah buat itinerary macam biasa.  Nak pergi ke sana naik apa? MRT mana? turun kat stesen mana? dan lain-lainlah. 


Arghhhh... pening nak buat itinerary ni.  Kang salah buat kena lahar.... Kalau ikut aku nak pergi kedai kain kat Joo Chiat tu.  Uncle tu pun dah kenal aku.  Apa lagi, borong kain ajelah....

0 comments:

Post a Comment